En aquest blog el que faré és anar explicant el procés de recuperació de la rotura del tendó d'Aquiles

dissabte, de febrer 17, 2007

Doncs després d'estar anant al Jose Maneul cuatre setmanes crec que no m'està aservint, ja que vaig notar una millora important, però des de una excursió a peu el passat dilluns el dolor ha tornat i fins i tot amb més força.
La veritat és que ja no se que fer, actualment estic prenent Neubrofen 600 cada 8 hores i em fa molt menys mal. Tornaré a parlar amb l'Elena la fisió que m'ha portat fins ara i intentarem buscar sol·lucions, també em faré la Gammagrafia per veure si hi ha descalcificació de l'òs o la inflamació del tibial posterior o la inflamació de la capa que cobreix el maleol... aquestes són les tres possibles explicacions al meu dolor del maleol.
Segueixo dessitjant poder tornar a fer esport amb normalitat, però alguns dels tres esports que componen el triatló... de moment nedar ho faig sense problemes, anar amb bicicleta ho faig però amb molèsties i correr si ho faig després tinc molt de dolor.