En aquest blog el que faré és anar explicant el procés de recuperació de la rotura del tendó d'Aquiles

dimarts, de gener 23, 2007


Hola!!
Avui he anat a veure l'amic d'en kel... i la veritat és que he vist la famosa constel·lació... però poca estona, aixó si.
No se, primera impressió... el susodicho té pinta de xulillo i pijo, però com que amb ell no m'hi he de casar passo...
segona, m'han fet esperar bastanta estona, això no m'agrada
tercera, m'ha dit que tinc el tibial posterior inflamat i m'afecta al maleol i al tendó d'aquiles, això diu que m'ho arregla en tres setmanes(300 euros... uiiii quina pupa) llavors em diu que a l'aquiles li hauriem de dedicar dos mesos per arreglar-lo del tot, de totes maneres ja em diu que no serà el d'abans(480 jiuros.... això encara fa més pupita...)
Com ho veieu?? jo el que penso que és massa pasta per un esportista no professional.
Crec que de moment faré lo del tibial i segons com vagi ja em pensaré lo de l' aquiles.
Ah! la sessió... després de fer-me ultrasons, m'ha fotut les agulles amb corrents(foto) després m'ha adormit la zona amb gel i m'ha fet una electrolisi subcutanea(aqui he vist la constel·lació) després m'ha fet anar a una maquina que... l'han fet a la Nasa...que aquí també he vist les estrelles i han acabat amb uns estiraments del tendó i cap a casa... 1h 45 minuts 60 euros...