En aquest blog el que faré és anar explicant el procés de recuperació de la rotura del tendó d'Aquiles

dijous, de juny 08, 2006

Em treuen el guix la primera vegada

Hola a tots!! La veritat és que la sensació que tinc avui només la recordo en una altre ocasio de la meva vida i és realment fantàstic poder tornar a caminar, bé, caminar és un dir, vaig rollo las muñecas de famosa se dirigen al portal...però ja no faig servir les croses per moure'm, és fantàstic, és curiós en quines coses ens fixem quan no les podem fer... caminar, ves tu quina tonteria... Avui el metge ha sigut una mica més simpàtic... m'ha dit que podia anar a nedar, que quan pogués articular el genoll que també podia fer bicicleta i la recuperació... pués ja es veurà, la veritat és que hi ha bastanta llista d'espera i no saben quan m'avisaran, jo de moment ja tinc hora per divendres a la fisio... ara em deixaré el poc sou que em queda en fisio... tot sigui per poder començar a entrenar i fer alguna coseta... potser sóc molt agosarat però de moment el meu objectiu és Terra de Remences 06. Us paso unes fotos del meu peu, cama, no ho mireu els que sigueu una mica aprensius, jejeje D'aqui una estona sortiré a donar una volteta i a provar si puc conduir... Les sensacions que tinc són molt extranyes, em tiba tot el que és la part de darrera del peu, noto que no puc doblegar el peu més enllà dels 90 graus i el genoll em fa punxadetes de dolor,costa movilitzar-lo i el meu cuadriceps ha desaparegut, això ho podeu veure en una de les fotos que he intentat tensar els muscles... Però lo important és que puc caminar!!! i com dèia el meu yayo...POC A POC I BONA LLETRA. Fins aviat. Òscar