En aquest blog el que faré és anar explicant el procés de recuperació de la rotura del tendó d'Aquiles

dijous, de juny 08, 2006

Guix fora II

Hola a tots!!
Bé, aquest matí he anat al metge i després de resistir-se m'ha tret el guix i les grapes, en portava unes 10, les volia guardar de record però al final he passat d'endur-me aquells ferros plens de pell i restes humanes... jejeje
La veritat és que el metge ha estat bastant desagradable, ja des d'un principi que no tenim massa bon rotllo... pero el més important és que ara toca tornar a començar la recuperació, que per mi és lo més dur, ja que en aquest estadi del procés hi ha dolor i jo no m'hi porto gaire bé amb això.
Quan m'han tret el guix les sensacions han estat similars a la primera vegada, extranyesa, dolor, molesties, i neguit a l'hora de treure les grapes, que per cert m'han fet menys mal que els punts que portava la primera vegada, la Infermera m'ha dit que la ferida fèia molt bona pinta i que no calia posar els punts de parer.
Quan he recolzat el peu a terra he notat´molesties, més que la primera vegada i clar gens de força a la cama, el panxell(gemelo en castellano), ha desaparegut i el bulto de la rotura és més groixut que la primera vegada.
Bé, demà tinc hora amb la doctora per començar la recuperació.
Com podeu veure no estic tant eufòric com la primera vegada que hem van treure el guix, avui tinc por a que torni a passar i crec que aniré amb molt més de compte.
Apa fins aviat.
Òscar