En aquest blog el que faré és anar explicant el procés de recuperació de la rotura del tendó d'Aquiles

diumenge, de novembre 05, 2006

Doncs ja fa quasi sis mesos que em van operar per segona vegada i poc a poc el meu tendó va funcionant millor, encara em fa mal però cada dia menys.
Actualment el que faig és treballar per recuperar la força a la cama i la elasticitat del tendó, lo primer sembla més fàcil que lo segon.
Per treballar la força faig sessions de peses per la cama i també estic sortint bastant amb la bicicleta, això m'està donant forçes ganes de seguir lluitant per que estic fent tirades de 70-75 kms amb poques molesties, de moment quasi tot el que faig és pla, potser la setmana que ve probo de pujar algun cim...
L'elasticitat la treballo entre serie i serie al gimnàs, he probat de correr però encara no ho puc fer amb normalitat, tampoc puc posar-me de puntetes sobre del peu lesionat.
Espero que mica en mica segueixi millorant.